بازی های رایانه ای؛ دوست یا دشمن؟

در سال 1995 بازی دانمارکی Pixeline در فروشگاه های کتاب ارائه شد این محصول رنگارنگ به والدین وعده بازی رایانه ای برای کمک به آموزش کودکان با روشی شاد و کاربردی داده بود به گزارش سیتنا به نقل از ساینس نوردیک این دو رویداد زمانی رخ داد که هر خانه دارای یک رایانه بود و خانواده ها نگران تاثیر روانی بازی های رایانه ای بر کودکان و بزرگسالان بودند پس والدین کدامیک از این دو مورد را انتخاب می کردند به عنوان مثال در ادامه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *