خبری از سیستم چرخشی دیالوگ ها در Anthem نخواهد بود

یکی از عناصر مهم در عناوین گذشته بایوور BioWare مانند سری Dragon Age و Mass Effect وجود سیستم زیبای دیالوگ های چرخشی بود که به خوبی انتخاب های درست و اشتباه را برای ما مشخص می کرد اما بایوور قصد دارد که عنوان Anthem را بسیار متفاوت تر با ساخته های پیشین خود در گذشته توسعه دهد اگر چه تغییر خوب است اما از طرفی این موضوع بدان معنا خواهد بود که باید با گفتگوهای دوست داشتنی خود خداحافظی کنیم خوشبختانه هنوز هم می ادامه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *